- Zawieszona jest obsługa osobista studentów - do odwołania,
- Wnioski o ww. świadczenia jak i ewentualne uzupełnienia dokumentacji należy przesyłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej. W celu uniknięcia najczęściej popełnianych błędów w uzupełnieniu wniosków/załączników, zachęcamy do zapoznania się z opublikowanym na stronie Działu Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów
- W sprawie ewentualnych braków w złożonych/przesłanych wnioskach, pracownicy będą kontaktować się drogą elektroniczną, wysyłając wiadomości na pocztę studencką. Prosimy zatem o regularne sprawdzanie skrzynek poczty studenckiej. Uwaga! Status wniosku w systemie Edukacja.CL „zweryfikowana” oznacza, że wniosek oraz dokumentacja zostały zweryfikowane pod kątem formalnym a podanie oczekuje na rozpatrzenie decyzji przez Komisję.
- Konsultacje ws. wniosków o stypendia prowadzone będą telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji mailowej (wyłącznie z poczty studenckiej https://s.student.pwr.edu.pl/)/
- Okres rozpatrywania podań może ulec wydłużeniu – wynika to z faktu iż studenci stanowią większość składu Komisji Stypendialnej, 6. O ewentualnych zmianach będziemy informować wraz z rozwojem sytuacji.
Składanie wniosków o stypendium - nowe Zarządzenie
Data: 13.03.2020 Kategoria: Informacje ogólne, Nauka